dugme

14 Temmuz 2014 Pazartesi

Kim Kardashian bikini modelleri, Kim Kardashian En İyi Bikini Moments Kim Kardashian Bikini Resimleri, Kim Kardashian dan 2014 Bikini Fotoğraflar, Kim Kardashian Foto, Kim Kardashian mayo selfie










 Kim Kardashian bikini modelleri, Kim Kardashian En İyi Bikini Moments Kim Kardashian Bikini Resimleri, Kim Kardashian dan 2014 Bikini Fotoğraflar, Kim Kardashian Foto, Kim Kardashian mayo selfie için Thong Bikini Giyer

Kim Kardashian Post-Bebek Mayo Seksi selfie

Kim Kardashian Kim Kardashian Meksika Intagram Kardshian Kim Bikini Resimleri Kim Kardashian Bikini Resimleri Kim Kardashian Kardashians Kim Kardashian Kim Kardashian Beyaz Bikini Tatil Meksika

Bu Kardashian için "o zaman" oldu, ama onun evi Aramara özel malikanesinde onları koyarak için de onu dostum ve "Kızlar Gone Wild" yaratıcısı Joe Francis teşekkür emin yaptı. "... Size Joe Francis ederiz edilmesi daha iyi yer! O fotoğrafı başlığıyla.



Kim Kardashian mayo fotoğraf
Kim Kardashian mayo resimleri
Kim Kardashian Resimleri mayo
Kim Kardashian mayo resim
Kim Kardashian mayo markası
Kim Kardashian hamile mayo


Bu Moment emember Kim Kardashian sonrası bebeğin vücut ve weightloss ilerleme Acerca tüm haters sus?
Biz kim (yukarıda) unutabilir, demek!
Bu kadar az Nori ile hamileliği sırasında onun ağırlığı alay herkese gizli değildi gizli bir girişim olsaydı Eh, herkes merak ediyordum. O bir orta parmak olmak istedim - O O hiç bir şey saklamaya çalışırken değildi dışında biz, haklıydın çıkıyor!
İşte o konuda Leno söyledikleri:
"Ben bir mayo üzerinde çalışıyordu, ve ben aslında sadece benim nişanlım, O benim arkadaşım gönderdi ve ben Babe, ben bu kadar ekleyebilirsiniz 'gibi oldu? Bu herkes dünyaya benim büyük, gibi, orta parmak bu yağ beni aradı. '"
Biz ne hissettiğinizi ya da ne umurumda birisi Onlar hamile olmanın ve yeni bir anne HARD olan varlık, bir yaşam için ne ACERCA yok. Zaman o dönemde Onların ağırlık için birisi Başlarken sadece yanlış olduğunu, bu yüzden ona daha fazla güç demek!
O devam etti:
"Bu gerçekten ben hamile olduğunu ve bu neden ben kendimi tabi olur ... okumak ve hikayeler tüm bu tüm bu kötü şeyleri duymak sadece gerçekten zordu çünkü ben kilo kazanıyor. Ruhumu zarar var şimdi Özellikle O kadar çok olumsuzluk, bir kızım? ... Kesinlikle Çünkü özel bir yaşam daha yaşamak için çalıştık. "




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder